Heb je een vraag over Koren zingen voor Ouderen? Misschien vind je het antwoord tussen de veelgestelde vragen op deze pagina.
Hoe maak ik een account aan en log ik in?
Een account aanmaken is niet moeilijk. Volg deze stappen:
- Ga naar Inloggen/registreren (deze knop vind je rechtsboven in de menubalk) en kies voor locaties of koren.
- Klik onder ‘Nieuw’ op de button ‘Account aanmaken’ en vul je gegevens in.
- Zodra het account is geactiveerd, kun je voortaan met het e-mailadres en wachtwoord inloggen onder ‘Ik ben al bekend’.
Hoe neem ik contact op met een locatie of een koor?
Wanneer je inlogt in je account, kun je de gegevens van de contactpersonen vinden in de lijst van de koren of de lijst van de zorglocaties.
Hoe maak ik een afspraak met een locatie of een koor?
Kijk voor uitleg onder de kop Matchingsproces op deze website.
Worden de lijsten nog toegestuurd, net als in 2019 en de jaren daarvoor?
Je ontvangt geen lijsten meer van ons. Sinds 2020 gaat het matchingsproces volledig via de website. Daarom is het belangrijk om een account aan te maken.
Wij willen het optreden vanwege besmettingsgevaar verplaatsen naar een ander moment in 2021. Kan dat?
Zowel locaties als koren kunnen ervoor kiezen om – in verband met het coronavirus – optredens te verplaatsen naar een ander moment in 2021. Stuur in dat geval een e-mail naar kzvo@fonds1818.nl. Vermeld de namen van het koor en de zorginstelling, de originele datum én (indien bekend) de nieuwe datum van het optreden. Het verplaatsen van het optreden heeft geen gevolgen voor de donatie door Fonds 1818.
Let op: wanneer optredens in de zorginstelling niet mogelijk zijn, kunnen er wellicht wel optredens in de tuin of voor de hoofdingang worden gegeven.
Wat als een optreden niet kan doorgaan?
Wanneer een optreden niet kan doorgaan, dient de contactpersoon van het koor of de locatie dit tijdig te laten weten aan Fonds 1818. Stuur een e-mail naar kzvo@fonds1818.nl. Vermeld in het bericht de namen van het koor en de zorginstelling, de datum van het geplande optreden, de reden van annulering en (indien bekend) de nieuwe datum van het optreden in hetzelfde jaar.
Waarom wordt de plaatsnaam van mijn koor of locatie niet vermeld?
Koren zingen voor Ouderen werkt met gemeentenamen en niet met plaatsnamen. Kies in het rolmenu van het aanmeldformulier dus voor de gemeente waarbinnen je koor of zorglocatie is gevestigd.
Kan ik maar één account aanmaken?
Per e-mailadres kun je één account aanmaken. Wanneer je contactpersoon bent voor meerdere koren of locaties, heb je dus voor elk koor of locatie een apart e-mailadres nodig.
Kan ik de contactpersoon van een account wijzigen?
Je kunt alleen zelf een contactpersoon wijzigen wanneer de nieuwe contactpersoon het geregistreerde e-mailadres gaat gebruiken. Wil je ook het e-mailadres wijzigen? Neem dan contact met ons op via kzvo@fonds1818.nl, zodat wij de wijzigingen in je account kunnen doorvoeren.
Hoe beëindig ik een account?
Je kunt een account beëindigen door een e-mail te sturen naar kzvo@fonds1818.nl met de mededeling dat jouw koor of locatie niet langer wil deelnemen aan Koren zingen voor Ouderen. We zullen je account vervolgens verwijderen van de website. Fonds 1818 bewaart de verwijderde gegevens nog maximaal één jaar voor administratieve verwerking. Zie ook de Privacyverklaring onderaan deze website.
Luisteren naar een optreden: twee uur puur geluk.
- Bewoner van een zorglocatie